* l o v e t h e w a y y o u l i e

dagen började med tandläkarbesök för min fis då ja hände med, 09.00 gick jag upp. de är inte ofta nuförtiden altså, men de va skönt, speciellt när man blev pigg av vädret förengångsskull när man klev upp då det var soooooool. och idag är första dagen jag fick skrapa rutorna i år. somnade på soffan i eftermiddags, och fick ett dåligt besked när mamma kom hem efter att ha varit ute och gått. då hade hon tappat mina BILnycklar någonstans i skogen så jag,sofia,mamma och perra hängde med och försökte leta, men ingenting hittade vi. och jag har heller ingen extra nyckel så vet inte hur de slutar. så himla typiskt nu när jag precis skulle sälja bil fan. vi gedde iallafall upp efter ca 2 timmar, gick hem och jag gjorde äppelpaj. mums va de! och mätt som en plätt.

jobbade föressten i lördags och jag kände verkligen att de va så himla sköööönt! vill jobba mer o mer o mer.
först jobbade jag på freden 11-15.30 och sen provjobbade jag på stadshotellet 16.00-01.15, och det gick jätte bra! :) nu håller ja bara tummarna.

nu skaja snart kolla reprisen på paradise hotel eftersom ja missade det förut.
så hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0