burr

usch vilket busväder de är här i karlstad. regnar, är kallt som inni, blåser.
sånt väder borde inte finnas. tycker inte jag iallafall. de är som ja vill gå i idé tills de är sommar och värme igen!

nu på sistone så har de inte hänt så mycke faktiskt, går för de mesta hemma om dagarna och gör inte ett skit, JO jag väntar på att få mig ett jobb!!!! orkar verkligen inte gå arbetslös längre, känns som ja gjort de i en evighet fast jag egentligen inte har det.

förengånsskull gick ja upp tidigt idag, annars studsar ja upp fööööör sent på förmiddagarna, har lixom inga rutiner med mig längre.. så blir de! sitter just nu och dricker kaffe till godmorgon med mamma
och idag har jag fullt upp;
träffa Elina för att ta en fika inne i stan
träffa Emilia som är i karlstad och klipper sig
in på Freden och hälsa på
hem till Sandra och dit även Frida kommer

blir förmodligen sunne i helgen och umgås med min käre vän Emma :)

ha en bra dag
pussåklem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0