rus i kroppen


ingen skola för fröken frida idag heller, men som sagt ingen idé eftersom ja kommer hoppa av skitkursen.
istället sov ja ut lite och blev väckt av pussar i ansiktet av lille fritzie! blev pigg när ja kollade ut av att solen lyste helt underbart, så ja tog med mig lillen bums och ut i det fina vädret. vi gick en långpromenad i elljusspåret, det tog oss nästan 1 ½ timma av lek och bus därute :) häääärligt

fick sånt härligt rus i kroppen när martina skrev och började prata om sommaren
det jag saknar nu är verkligen sommaren 09 då vi alltid satt hemma hos mig i torsby hos pappa på verandan med kaffe och smoothie och NJÖT av solen. vi spelade också alltid kort, pressade, träffade vänner,grillade, gick till sirsjön och tog oss både dopp och kvällsdopp. vi gjorde allt de där som man verkligen mår bra av, bara njöt av livet helt enkelt. och därimot tillbringade jag mesta dels av sommaren med just martina och därför saknar just det här och vill att sommaren ska komma nununu så vi kan göra om det här tillsammans, även denna sommar
MARTINAROM!<3


nu ska ja ta mig en powernap för sen orka med att plugga resten av kvällen....

puss!


Kommentarer
Postat av: martina

ryser i hela kroppen, får verkligen känslan tillbaks! love u honey<3

2010-05-03 @ 15:56:50
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0