update


inte skrivit på några dagar nu, men de får bli ett kort inlägg ändå.

har varit i torsby under helgen och jobbat på sahl... skönt att vara tillbaka lite ibland sådär, känner mig alltid hemma när jag kommer dit konstigt nog. gick iallafall super :) hann även träffa vänner under lördagskvällen vilket var behövligt för saknat en hel del faktiskt, även släkten då! hemfärden på söndagen blev ganska sen eftersom ja slutade senare än vad jag trodde o, plus att jag var tvungen hem och klippa pappa som jag lovat i flera månader

ganska slut körd både i kropp o, huvud efter helgen så det var underbart att vara ledig igår, sova ut är de skönaste som finns!!!!! även underbart idag, 10.00 slutade vi :) så.. fårse vad dagen har att bjuda på, vet iallafall att jag ska färga håret och skriva på min rapportinlämning, även annat plugg är nog möjligt och bäst att ta tag i kanske....... finns orken? åh gud, panikångest för allt jag har kvar och att betygen sätts om exakt 2 veckor
jaja



är avundsjuk på kusinerna som är i Ayia napa och frida som är i Rhodos :(
VILL IVÄG IGEN SNART.

Selena Gomez & The Scene - Naturally

puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0