Naturally!


brrrrrr... ligger i sängen och fryser som bara den, hade ju hoppats på att vädret skulle blivit lite bättre men icke de nej, lika grått och dystert som föregående dag. inte konsigt man blir som man blir, sjuk! :(
det vore med vår och sol nu



skjutsade in älskling till jobbe förut och då passade jag och broder på & handlade samtidigt.
nu har vi precis ätit så hamnade pladdask i sängen snorig och trött som ja är

imorgonbitti drar jag mig hemmåt tilll torsby-byn för att jobba lörd o, sönd på sahlströmsgården
något jag ser fram emot iallafall, saknar alla. saknar också vänner och kusiner som jag ska träffa

Selena Gomez & The Scene - Naturally
örongodis :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0