heeeelg


tog mig upp ur sängen imorse tillslut iallafall trots att jag snoozade några timmar :$
lite svårt när man har en snarkande fis brevid sig också som man bara vill gosa sönder
9 UNDERBARA MÅNADER IDAG. Älskar överallt annat, Henric !


usch de känns verkligen att snart är tiden slut i skolan
börjar närma sig mer o, mer. dessutom är jag så jävla stressig nu så vet inte vart jag ska börja riktigt med mina arbeten som jag har kvar att göra. de värsta av allt är att orken är så borta som den kan bli. ingen motivation alls
kommer kännas konstigt nu när skolan blir borta, vad ska man göra, vart kommer man jobba, vart kommer man bo osvosv. spännande

har föressten nyss varit in till stan och hämtat lillbroder
fick med mig gummistövlar och doooodis!
ha en bra kväll folket
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0