:)


dålig update men de ska försökas bättras till sålänge ja har tid till det.
igår åkte jag och älskling hem till frida och böskörven på grillning, satt ute och åt gott grillat, drack goa likörer och cider o, spelade spel. sen bar de innåt mot stan för att vidare åka mot nöjesfabriken och spela bowling. mycket rolig och trevlig kväll må jag säga :)
sov så gott hela natten så orkade inte pallra mig upp till skolan en gång, men har inget där och göra nu egentligen för har ingenting kvar i stort sett, 1 inlämningsupg som jag ska dit och lämna imorn sen är jag KLAAAAAR :)

idag har jag bara varit hemma och tagit de lugnt, gjort klar upg och varit ute och gått med fritten.
nu kom älskling hem från jobb så ska mysa ner mig med honom en stund
imorgon är de jobbbbb, hela helgen fördendelen


Emiely & jag i somras <3

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0