trött


puuh. hemma efter en ännu jobbig dag i serveringen
har mer eller mindre sprungit röven av mig och svetten har runnit

helt slut är jag också och känner att de är mycke som ska göras nu
skulle ha varit och fikat med elina igår, och idag men de blir nog inte av
skulle även varit till stan idag innan ja åkte hem tänkte jag men.. mina kära kusiner
kommer ner idag med smörgåstårta osv, eftersom de var födelsedagsbarn igår :)

har lite smått panik eftersom ja inte börjat packa ännu
får försöka ta mig ner till förrådet så snart som möjligt för att leta efter resväskan och sedan börja packa under dagen. imorgon åker jag och mammsen hem till byn och blir där tills på lördag iallfall! skönt att komma hem lite.



imorgon ska ja iallafall försöka gå lite på stan innan ja ger mig av

hej!






Kommentarer
Postat av: Dittus

Ha det grymt massa mkt bra på Påsk lovet och i Teneriffa vännen:)

Lova mig att du varvar ner en smula och ta hand om dig extra mkt nu när ni åker bort :) Njut till fullo för tusan!

Tänk va gött när vi kommer tillbaka till skolan, då är det tammfan minimum med tid kvar.

Då jävlar ska vi göra den sista tiden till den bästa.



Tack för att du är så jävla GÓ Fridah.

Tack för att du är en ängel som verkligen hjälper en tänka klart :)



Många pussar och Kramar Ditte

2010-04-01 @ 08:01:47
URL: http://Megalolz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0