this is my life



ynkligt pyttelite bättre idag, iaf nu på eftermiddagen.. imorse var hemskt som vanligt.
dolade och hade mig här förut och blev helt slut i onödan, skulle egentligen varit på utvecklingssamtal i skolan
men sen så fick ja ett mail av min käre mentor som också var sjuk. typiskt typiskt




mugg på mugg med kaffe åker ner å det tar sig :)
mammsen håller på och dolar där inne i köket nu hör jag,  bakar tårta åt mig tills imorron
ska gå och ta reda på efter henne sen + diska.

längtar efter alla mina söta vänner nu så jag tror jag spricker
puss på er


nu ska ja kila, kanske hörs sen!

/pussåkram









Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa! pirra i hela kroppen förut, ja har fridaabstinens besvär. vill verkligen ha såna softa sköna dagar, som på sommar, bara njuter av dagen, dricket smoothie och ba mmmmmh :) Puss min fine vän <3<3<3

2010-03-24 @ 20:53:12
URL: http://idiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0