night


råka bli hur missnöjd som hellst med slingorna jag gjorde förut ikväll
dels för att de blev för mycke och dels för att de blev en ful brun/orange skit färg
tror nog mer än bestämt att jag trivs i mörk brun!!!

tröstade mig själv med att ligga i solen förut, det var iallafall avslappnande och skönt
johanna har varit här på besök ikväll också. haft mysigt, me naglar och ansiktsmask

ligger nu och mår illa i soffan, har ont i högra sidan neranför magen
undra vad det är egentligen, får försöka sova på saken och hoppas på att de är borta imorgon bitti för då ska jag och Hannah ut och åka skidor på sjön minsann i "det fina vädret" som de spått imorron :)

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0