FREDAG!


Tack för alla fina gratulationer och presenter! <3 :)

igår kom släkten över dagen, tårta,kaffe,stan osv osv, riktigt mysigt! fick med mig lite hem från stan också faktiskt: bruna gladiatorskor, jeans skjorta & en vit skjorta, NÖJD! slet hårt på krafterna igår eftersom jag var i stort sett i fart hela dagen så det blev en LÅNG sovmorgon idag minsann, vaknade 12.40 och kände mig piggare än vad jag brukar, tror nu att jag är på bättringsvägen mer eller mindre, kvar lite skit men äh, de försvinner. var och hämtade älsk förut vid 3 tiden, och nu har jag nyss skjutsat iväg honom på jobb

ska fläskfilé & potatis alldeles strax och efteråt ska ja slänga mig in i duschen
för ikväll blir de endast soffhäng, och försöka att komma i säng inte allt försent


Jobb imorgon står på schemat
12.00-23.00

har föressten hämtat hem min STUDENTMÖSSA! :)

kanske hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0