åh.


är så jävla trött på att vara sjuk nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
feber till och från hela tiden, hostar som bara den, snorig, halsen och gud vet allt som spökar runt
i min kropp bröt ihop förut och somade på soffan, då jag sov i 5 hela timmar tillsammans med
mammsen som också är sjuk. vaknade och tog tempen och jo visst, feber IGEN!! och även
tappat hörseln på vänster öra. sitter nu och häller i mig citronvatten och c-vitaminer, har även
lyckats ligga upp och ner på golvet för att försöka få tillbaka hörseln.

biter ihop och försöker jobba imorgon ändå, de är ändå en kortis dag som tur är
  får även se om de blir bio imorgon med min älskling eftersom de är 7månader imorgon<3
som sagt, om de inte är bättre så befinner jag mig på akuten för jag orkar inte mer..



oj, blev långt de här.. visst

men.

ha en bra lördagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0