hemma i byn!

sov länge idag och det gjorde att vi även kom iväg sent, hemma i torsby var jag runt fyra tiden.
full rulle hela denna dag, hit o dit. ja så blir de när man kommer hem hit faktiskt. vill göra så mycket som möjligt när jag aldrig är här i stort sett, bara när det känns behövligt emellanåt. tänker inte rabbla upp allting av dagen men... har träffat och umgåtts med tjejerna! det gjorde denna dag. har även fått mig nattkompis :) nu får de bli kaffe såhärdags innan man kryper till kojs



imorgon har jag bestämt mig för att gå upp tidigt och lägga mig ute i solen och bara må gott
sen vidare till sunne!

godnatt, puss!


Kommentarer
Postat av: psusuus

men snygg då!

2010-06-21 @ 18:05:46
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0