grillllllaaa

det måste vara något fel på mig, sov som en gris imorse och hörde varken när klockan ringde eller när de ringde i telefonen för fulla muggar, skulle ha varit till skolan egentligen men dit tog jag mig ju inte. men glad att jag inte gick dit heller, tipspromenad är inte direkt min grej :p imorgon är vi LEEEEDIGA. o, torsdag bär det till STOCKHOLM på öl och vin tillverkning. sen shopppping :)

idag har jag gått lång promenad med fritte
varit till bergvik med älskling och handlat lite
grillat gott i solen på balkongen
färgat och klippt älskling



sitter förtillfället ute på balkongen och tar en kopp kaffe med sofia & mammsen :)
sen blire film

ha en bra dag
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0