Bal/Studenten

nu är det över. nu är jag fri och nu börjar allt på allvar. arbeteslivet drar igång inom en snar tid!
känns både skönt och väldigt konstigt. det känns som om man ska till skolan på måndag, tillbaka till det gamla vanliga. men så är det inte. men känns så otroligt jävla skönt att aldrig mera behöva sätta sin fot in i skolan och att aldrig mera behöva plugga, om jag inte läser vidare något år framöver vill säga. tar tiden som den kommer

balen/studenten var helt fantastiskt
en känsla till minne jag kommer ta med mig hela livet

jag och min underbara pojkvän på balen 7/6-10

/

sitter förtillfället i sunne sen igår. gårdagen blev myskväll med got mat och film. idag känns de som om vi sovit hela dagen i stort sett. jag är heeelt utmattad! förstår inte. men har varit körigt och stressigt nu några dagar tillbaka så hänger väl förmodligen på det. älskling och hans gäng har dragit på Hoffmaestro ikväll i busvädret. skulle också velat dit men orken fanns inte, ingen lust. så, har myskväll med annika istället. träffat martina gumman förut också, saknat i massor.

blir galen, suttit och försökt få tag på ett par snygga jeans i säkert timmar, men entra slutsåld eller så är de fel färg.
min tur dag? näe.

tv eller nått, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0