..

det känns inte som jag gör något annat än att jobba, ärligt talat. känner mig ganska hemma på freden just nu, rättare sagt som jag bor där ;) ska bli så skönt att vara ledig lörd o, sönd och få träffa mina efterlängtade vänner igen.. och få gå ut förengångsskull på fdd! behövs känner jag

efter som älskling jobbar hela veckan så är jag ensam här hemma i stan
men som tur va fick jag mig nattkompis inatt <3

dagen har trots allt gått väldigt väldigt fort så nu är jag hemma igen. skönt!
imorgon blir de lunchen och sen beger jag mig till sunne för att vara där under helgen



puss å hej!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du är vettu!

2010-08-05 @ 16:17:46
URL: http://eerajcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0