torsby!


förstår inte hur ja kan va så trött?
nog att jag somnade sent inatt, men.. gick upp senare och dessutom började 12.15
lektionen ligger på fyra timmar, men tack och lov fick vi sluta tidigare annars hade nog huvet hamnat i
bänken kan bero på att ja inte fått i mig kaffe idag eller att veckan har varit slitsam, jaja

släppte av min älskade i sunne och nu sitter jag i torsby hos pappsen och inväntar en väldigt lugn kväll

har en kurrande stor bamsekatt som trampar och vill gosa med mig!
så byebe, trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sommaaaarn kan gött komma :)

men de ska att va vinter en stund till för skidor å pulka ;) hihi

2010-01-15 @ 20:53:50
URL: http://eerajcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0