KLARAR MIG UTAN

jepp



igår nattade ja över hos fyllekråkan emy som va ute och festade loss hela natten & hemma var hon på morgonen 09, hahah söt :) höll henne sällskap i sängen och därför sov alldeles på tok förlänge, sådär så man får fet ångest och får en att tänka rejält vad man håller på med, får väl skylla på att ja är sjuk, pffft

men de är ja faktiskt, ska försöka få fingrarna ur röven och ta mig till farbror doktor imorgon
trött hela jävla tiden, skulle kunna sova precis hur länge som hellst, snark!



precis kommit ur duschen nu och ska åka bort och gosa sönder missebebisen
sen åka några mil och gosa ännu mera

ge mig värmeeeeeee!!

/ hej.




Kommentarer
Postat av: idsko

naaw, glad jag blir!! och idis tycker så mycke om sin fridiiis med, :) hopppas du blir friskare till imorn nu vetttu :D:D <3<3

2010-01-03 @ 23:06:06
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: emiely

kärlek till våran kebabfrukost<3 hahah! ((:

2010-01-05 @ 05:18:15
Postat av: Anonym

hahaha, ja massor av kärlek till den ;D

2010-01-06 @ 00:47:32
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0