bad day

go - eftermiddag!

morgonen började så som jag INTE hade hoppats på
allt gick åt helvete(orkar dock inte förklara) och när man kommer till skolan så massa bittra jädrans tanter
och gubbar som är stöniga och dryga, som inte gör en på humör. tyvärr inte min dag idag heller?

men ska försöka göra någonting åt det
nu ska jag ge mig ut på en promenad och rensa huvudet, på samma gång hämta studentmössan




- nu är jag tillbaka & har rensat mitt huvud litegrann iallafall, istället kom jag hem och är trött som tusan och ingen studentmössa med hem? istället hämtade jag ut ett "paket" som snarare var ett BREV som innehöll att jag blivit myndig. oh tjena, de är snart 1år sen!

mat och powernap står på schemat
sen ska jag allmänt slappa hela kvällen framför tvn

ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: e

hej snygging

2010-01-28 @ 20:18:19
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0