vet inte...

GE MIG HELG NU, TACK! MARTINAAAAAAAAAAAA / TORSBY <3
inne på den första veckan med endast lektioner och är redan hur trött som hellst på det
3 veckor kvar då fröken, så kämpa på. uh...



idag var det en HATA HATA HATA dag
3 lektioner med samma lärare och 2 av dom i samma ämne, man blir knäpp tillslut
och mitt kassa humör jag haft idag, helt otroligt. bitterfitta kan man säga

kaffe hos frajdaan förut med sandra och robin
stan & hemfärd

man kanske skulle ta å lägga sig i badet och bara slappna av en stund? ingen dum idé

/ byebye







Kommentarer
Postat av: martina

ge mig helg nu fridaaaaaaaaah! <3

2010-02-11 @ 15:37:55
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0