Torsdag!


imorse tog det emot, jag orkade inte resa mig och iväg till skolan
så en hemmadag, vilket jag känner att jag inte ångrar. soooova läänge!<3

har hunnit med ganska mycke denna morgon/förmiddag
duschat, gjort gröt till frukost, varit och handlat, gjort ärenden osv..
nu får de snart bli middag och så sitter vi även här ja å mammsen och inväntar norsken Flygind ;)



inte min grej att tacka nej till jobb, spec inte 3 ställen som frågat nu under förmiddagen
går de inte så går de inte men har fet ångest för de och biter ihop

Imorgon är det fredag, äntligen!!!!!!!!!!!!!!
det innebär då Forshaga & bakning och efter det hem till lilla byskithålan

Ha en bra helg på er!



Kommentarer
Postat av: elina

tack sötnosa! :D

2010-02-12 @ 11:59:24
URL: http://elinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0