:)


Forshaga med min grupp idag, projektetarbete!!
vi bakar tillsammans med handikappade av nått slag, och kommer vara där nu 2 fredagar till framöver, första är avklarad idag. och de var huuuur roligt som hellst, kanske inte låter som de men verkligen jätte intressant, alla va så goá och snälla samtidigt som vi alla kom så bra överens. de hade en butik där de gjort alla saker själv, smycken, kuddar, hyllor, pallar osv. så jag och tjejerna handlade rejält och mer blir de nästa gång vi befinner oss i forshaga



igår var jag i sunne och satt hårmodell åt malin lundgren!
färg och klipp

ikvl ska jag ägna kvällen med min underbara pojkvän
ut och äta och kanske hamnar på bio
fårse vad kvällen har att erbjuda

hoppas ni andra får en bra kväll ni med

puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0