airplanes!

jävligt dåligt med uppdatering här måste jag säga men har aldrig tid till att skriva.
händer ingenting speciellt heller utan bara jobb står på mitt schema just nu men snart är det över med den roliga saken också, och vad händer sen? dags att söka nytt jobb kanske! ja. håller mig inom hotell och restaurang branchen några år till och serverar iallafall. 

förövrigt så har jag och älskling bokat resa till Kreta på chania kusten den 2 sep och är borta i 2 hela veckor! det ska bli underbart verkligen!!!! det är det jag ser mest fram emot just nu <3

ser fram emot lönen också :) usch vad gött.



saknar mina fina vänner också så puss på er ses snart!

nu ska jag inta soffläge och mysa ner mig en stund innan jag kryper ner under täcket
hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0