. . . . .. .


 några dagar tillbaka:
i fredags åkte jag och baby till sunne för att vara där under helgen
under kvällen så gick vi ut och åt tillsammans med annika och nelson på Selmaspa+, åt en supergod cesarsallad och någon cider på det. sen blev de av mot selma en sväng, men var inge festsugen så lämnade dom andra och gick till martina istället där vi babblade om allt möjligt och myste riktigt. hon gjorde min kväll <3 lördagen: var vi på bröllop och efteråt till hembygdsgården. fick en god 3-rätters som bestod av skagentoast,oxfilé med pot.gratäng och cremébrule. mumsigt! umgicks med martina på kvällen en sväng. senare blev de grilla med DK alex och älskling. efteråt kan jag säga att jag blev sjukt trött, somnade skönt i soffan kan jag säga. söndagen: upp tidigt för att åka mot torsby för att jobba på sahlströmsgården. vilket var mycket roligt och skönt, saknat stället otroligt mycke.
blev hemfärd senare till karlstad.

jag är ingen duktig tjej på att gå till skolan på måndagar, därför har jag nu bestämt mig att hoppa av min kurs konditori, inget för mig direkt heller så därför bryr jag mig inte tråkigt nog. sussade därför länge imorse och pigg när jag vaknade så fick ruset och började städa,diska,tvätta och åkte och betalade balklänningen. nu ska jag nog ta mig en nap, sen kommer resten av dagen bestå av plugg. blir att ligga i sten hårt nu de sista



tårar säger mer än tusen ord, vissa betyder mer än vad du tror....

tack för mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0