TRÖTT


trött dag i skolan idag & dessutom försov jag mig också till en början. som tur var så slapp vi en lektion för istället lyssna på en föreläsning då arbetsförmedlingen kom, mindre intressant men kanske nytta? :p

tänkte lägga mig när jag kom hem och sova bort min trötthet men det blev inte av idag heller, sen jag kom hem har jag, eller jag hann knappt innan med dörren innan jag gedde mig av igen. skjutsade in henric på jobb och då passade jag även på att sola samtidigt. sen var jag hemma igen då jag fick ångest när ja kollade på berget av DISK så ja fick utan tvekan ställa mig där och ta reda på skiten, sen städat lite och så, nu är jag ännu tröttare! 

nu blir de:
Smoothie & Kaffe :)

 
8 underbara månader & jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! <3

ha en bra kväll på er sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0