soliga dag.


igår kväll laddade ja & baby ner The Final , vet inte riktigt om ja kan rekommendera den för vi klarade inte ens att kolla på den, så äcklig och sjuk film får man leta efter. höll helt ärligt på att SPY och gråta sen gav vi upp och sov istället.

jajjaj.

förtillfället sitter jag ute på balkongen och solar med en kaffekopp intill mig, gud vad härligt.  jag älskar solen!!
blev ingen skola för mig idag, orkade inte gå dit. funderar på om jag ska hoppa av konditorikursen, är ändå aldrig där så lär inte få godkänt i de och + att de inte är något för mig. får fundera tills imorgon


<3


Alexandra Burke - All night long

fårse vad dagen har att erbjuda. kan ju inte låta bli att ta en promenad iallafall :)

ha en kanon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0