sol sol sol :*


kan inget annat säga mer än att det är hääääääääääärligt väder, älska solen!
ska ut på en skogspromenad i elljusspåret med sofipropp alldeles strax å de ska bli gott som tusan

har ångest för att man har så J*VLA mycke i skolan att ta igen och kommande veckorna som är kvar och består av endast teori, buhu. men jag tackar och bockar för att det snart är slut på det här. det närmar sig sakta men säkert :)



är lite nervös inför dagens serverings prov faktiskt, då det kommer fyra okända människor och ska bedöma mig utifrån hur jag arbetar osvosvosv.... som tur är har älskling gjort en bra 3rätters meny åt mig och så har vi gjort passande viner till varje rätt. så ikväll blir de att plugga på dom så jag vet vad jag ska säga och vad jag serverar wish me luck

utgång på nöjes @ fredag frågar jag mig själv? det blir nog så jaaaa
med sötnosarna idi och martina

ne nu har jag inte tid här mer
heeeej


Kommentarer
Postat av: Anonym

De ska blir aaaaskul snuttis :)

2010-04-14 @ 22:03:36
URL: http://idiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0