längtar tillbaka....



guuuud vad skönt det var att få sova ut ordentligt imorse
skulle sovit längre än 11 om ja kunde faktiskt men typiskt att mensvärken satte igång, alltid är det något

nyss varit ute på en lång promenad med mamma och sofia och det var väldigt skönt trots den kyliga vindpusten, så nu är jag pigg igen. står och gör mat nu och idag blir det Kyckling,ris och currysås, mummmmma


längtar redan tillbaka till värmen, för en vecka sedan låg jag och min fis och pressade på stranden,
spelade boll i havet, tog en öl vid stranden, ute och åt god mat, njöt av livet.
det finns nog inget som är så skönt som att vara i värmen.


har ångest för vad som väntar mig under veckan
dret skola

ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0