balklänningen<3



HELT KÄR.  min klänning jag kommer ha på balen!!!!


igår eftermiddag hämtade jag mina flickor som kom till karlstad igår, martina&ida! gjorde oss i ordning och hade förkrök hos mig. sen begav vi oss till nöjes, inte så roligt som vi förväntat oss pga att de va så himla mycke folk så man knappt kunde röra sig. men vi hade annars en mycket bra kväll tillsammans, saknar dom i massor..
har faktiskt inte varit sådär bakfull idag som ja jämt brukar vara och skönt är det. därför har jag faktiskt hunnit med en hel del nu idag som, tvättat,städat,lagat mat,gått och kollat på mickemus match! nu sitter jag här i soffan och är lite sliten, börjar ta emot lite men det ska jag försöka ändra och slå bort, kaffet bryggas förfullt där ute i köket :)

ikväll blir de endast lugnt
ha en bra kväll på er
puss


Kommentarer
Postat av: martina

mycket roligare på förfesten! ;D hihi. saknar dig massor<3

2010-04-18 @ 23:22:52
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0