knock you down!!!

 igår morse, väldigt tidigt gick ja upp och tog bilen för att åka mot torsby.
Började jobba 10.00 @ sahlströmsgården. jobbade lunchen + begravningsminnesstund:
gick jätte bra trots att jag var själv hela dagen i serveringen. men usch va jobbigt de var att se alla ledsna och den stämmningen. alla dör som flugor ><


efteråt så åkte jag in och hämtade martina vid stationen
hem till mig och börja lite smått & göra sig iordning.
Hamnade hemma hos Tobbis på förfest, spelade fifa & guitar hero
sen blev de karusell och träffa massor av människor som man inte sett på hur länge som hellst!
SWEEET


kvällen slutade med att vänta medans man höll på att frysa till is
och...

....det bästa var att komma hem och krypa ner under ett varmt å gosit täcke!



Jag & Martina är slappisar idag
utgång ikvl blir väl med! :)
lugna puckar blir de iallafall, jobb imorgon ><


kaffe nu
heeeeeeeeeej


Kommentarer
Postat av: martina

tack själv stumpan! <3

2009-09-13 @ 18:09:14
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0