torsby ;

idag: inge glada ankan
istället torsby.


imorse åkte ja till torsby för att sitta hos frisören 11.00
efter att ha bläddrat igenom säkert tio skvallertidningar så var jag färdig med ett bra resultat efter 3 timmar, nöjd iallafall! gaah!! trodde att ja fått p-böter när ja kom till bilen, men bara FRÖKEN skrämmer en:
1 timme Fröken!!! ><

emiely kom in och höll mig sällskap och även blev med mig hem, fast först åkte vi & stor handlade.
gjorde god mat, pratade, kaffe, powernap osvosv



sitter hemma hos den här snyggingen nu
blir hem till fröken för en kväll med idol!


sen blir de hem till karlstad igen!



wihoooo sista dagen på praktiken imorgon också


/ Fridaaah





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D parkera på samma ställe när ja satte i mitt XD

2009-09-18 @ 08:58:17
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

linser nej :P icke

2009-09-18 @ 14:10:37
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0