söndag!

 Helgen:
har varit super bra. festade i fredags hemma hos älsklingen!
igår så blev de slapp dag, ute och åt osv. meningen vi skulle festa ytterligare men istället blev de träffa favvotjejen m. company , sedan blev de blev mys&film hemma istället. imorse åkte ja tidigt till byn för att jobba! har gått jätte bra men dock väldigt klent med folk, så fick sysselsätta mig med att städa och pyssla omkring lite.. & kom ifrån jobbet gjorde jag redan vid tre tiden.

lååååång dusch , check!


ska invänta broder tänkte jag sen åker ja tillbaka till karlstad igen
undertiden skaja krypa ner under en film med min goaste och drygaste kissemissää måns

FRÖKEN?! var e du?




bilder säger mer än tusen ord<3



Love ' / Fridah


Kommentarer
Postat av: emiely

MÅNS! ((:

2009-09-20 @ 16:58:57
Postat av: Anonym

naw, lillemåns:D

2009-09-20 @ 16:59:34
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0