HELG

ÄNTLIGEN HELG!
varit en ganska tuff vecka i skolan med långa dagar.. men nu är den över iallafall för någon dag.

i eftermiddags så åkte ja ut och tog en ridtur, kan väl inte säga att de gick bra till en början? hästen stack som blev rädd för tåget, tur som va satt ja inte på ryggen. kom igång igen och red en runda i skogen, till sist så smet lilla fuling ponnyn också, efter lite elände så kom ja mig därifrån tillslut iallafall, pff!

åkte till torsby efteråt, där ja just nu bäddat ner mig i sängen hemma hos pappsen, ikväll har jag umgåtts med Emy fröken & sandra , bara tagit de lugnt!





imorgon kommer martiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina till mig, wihoo! <3



ne, nu blir de natta innan ja somnar!
/ f.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0