check?


Martén, check!  
utgång blev båda dagarna, sista dagen blev de förfest hemma hos kusselinerna då hela tjej ligorna var där, skrattade pratade vattenpipa osv. sen blev de ner och träffa massa folk som man inte sett på sjuukt länge, det var nog de roligaste med hela martén.

Jobb, check!
upp på söndagsmorgonen och jobba på sahlströmsgården 09.30
Martina skulle väcka mig när klockan ringde eftersom ja visste med mig själv att ja garanterat inte skulle höra..
så jag sa till henne: skrik att jag försovit mig, för de är de enda sättet att få mig upp. och de bästa var ju att lilla martinus heller inte hade hört alarmet 08.45, så hon skriker spette iställe 09.30 , låg kvar och trodde hon drev, men så fort som ja flög upp igår var nog de värsta någonsin :D
Dagen gick iallafall långsamt på jobbet men gick super!

Tatto, check!
igår så åkte jag till sunne och tattuerade mig
Enim me est nihil acer, äntligen!




Mitt hjärta åkte med från sunne och sen blev de hem.
degade med frida och bösen hela kvällen, gosigt.
har saknat honom så otroligt.


schoool ? nej!
därför skaja & frida gumman åka och handla god frukost nu


/ FridahMarieNordlund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder de ? =)

2009-09-25 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0