be st0ng

ja ni... nu har man tagit sig igenom en hel vecka till, redan gått 2veckor av praktiken. jag kan inte förstå(?) hur fooooort tiden egentligen rusar iväg. trivs som fisken i vattnet på ankan och de är nu de flyter på som bäst när man kommit in i hela grejen.

usch vad jag inte ville gå upp imorse när ja dels hade försovit mig, alla andra skulle vara hemma, och vädret som var helt jävla otroligt, ööö-ösregn. suck!
varför kan de aldrig bli fint väder ? blir så TRÖTT

haft en kanon dag iallafall, jag och dittus kör på och har de roligt :)




känns verkligen att de är helg, guuud va gööött. helt sliten
helgen kommer mest att bestå av slapp.
ikvl:
till frida gumman och käka sallad och mysa!
senare till henki och bösen



nu blire dusch!

/ loWEE fridah


Kommentarer
Postat av: Frida.

blir mysigt det snuttan :)

2009-09-04 @ 18:21:36
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/
Postat av: Ditte

Det är jättekul och jobba med dig Fridah <3 Fan så duktiga vi är!!

Ses i morgon, ha det gott ikväll!

Puss

2009-09-04 @ 20:07:11
URL: http://Megalolz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0