kiss me thru the phone

hursköntsomhellstmedhelg, eller vad säger ni?


varit en slitsam vecka i skolan
men ja klagar inte, inget sug att gå ut på en ny praktik plats nu igen faktiskt.

nu skulle ja egentligen befunnit mig i sunne.. men? blev inte så.
stannar hemma i karlstad får de bli


jag har feting ångest
trött på mitt blonda
men skaja färga mig lite mörkare? det är frågan


back 21.51
ikväll har de blivit lugnt, stan en sväng å myst med broder mammsen & sofiaa.. kollat idol osv
fick även för mig att färga mig, så nu är jag mörkhårig, eller caramell brun. faktiskt så blev jag nöjd :)

nu vill jag att godningen ska sluta jobba & komma och snosa istället!


LOWE / FRIDAH

Kommentarer
Postat av: emiely

gölllii du e rå (:

2009-10-02 @ 20:39:23
Postat av: Ditte

Fasiken så nyfiken jag bidde på ditt hår nu då Fridah <3

Puss*

2009-10-03 @ 09:59:37
URL: http://Megalolz.devote.se
Postat av: mischiee

tack så mycket =)

2009-10-03 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0