SOMEWHERE OVER THE RAINBOW

nej nu när de e så jädrans kallt kan lika gärna snön komma!
, ganska MYS .


idag har jag förengångsskull varit ganska pigg i skolan, kanske berodde på att jag sov ut ett antal timmar igår efter skolan som jag tror var behövligt. redovisning, check! nu är de bara uppgifter i bertekniken, prov i samhällskunskap & ytterligare ett prov i religion som ska göras. längtar tills denna vecka är över då man får ta helgen igen!

nyss kommit hem från herrhagen, varit på kaffe i sandra&niclas nya lägenhet. åååh vill också bo själv.
nu ska jag sofia och mammsen åka ut till Bergvik och kika! ska också försöka plugga ikvl..


förövrigt så saknar jag min favvotjej<3 otroligt sjukt mycke.
måste verkligen bli en idis&fridis dag snart för det var inte igår



Henric Herbertsson, bästa som finns!

/ lowe f!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0