Torsby!

 

endast en lugn och mysig kväll med henki igår,
 ett vinglas eller två slank väl ner också i sällskap med två berusade tanter
(mumandrita) men de blev för mycke när de kom hem efter att ha varit ute och festat. de hade dragit med sig en 28årig-göteborgare hem och den var den fulaste,konstigaste&drygaste person jag någonsin träffat på.
tillslut somnade jag tryggt i älsklings armar



i eftermiddags åkte ja hem till torsby ;
haft besök av maria(även varit hem till henne och snosat på vovven)
åkt till Hannah & Sofia och varit där någon timme
varit på kaffe hos fröken emmsa
ätit hos mormor&morfar
träffat emiely

dehär har jag hunnit, faktiskt mycke ändå för att vara mig
nu blir de lugnt hela kvällen, trött trött trött
jobba imorn blir på sahlströmsgården :)

back to kd imorn med!


/ puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0