p!nk!


var hos lille martina igår massa timmar, skönt med söndags-tvsittning!
kul att träffa gummsan igen, saknat massvis<3
sen fick ja även sova brevid min snosigosi

tog tuffet vid 08 på morronen från sunne för att åka till skolan. fick ganska mycke gjort idag faktiskt, jobbat med projketarbetet en hel del + läste i naturen inför resterande prov som jag har kvar och dom ska ja förhoppningsvis försöka klämma in under veckan om de går som planerat.

det som står på schemat idag:
rensa garderoben
promenad med elinaa
laga mat
tv.

fick även skolkorten idag, åfyfan hur man ser ut.. bedrövligt!

aya, ny vecka nu och de är sista veckan jag gör min praktik på freden, både skönt och tråkigt!


LADY GAGA - BAD ROMANCE! ♥ 



Kommentarer
Postat av: martina

saknat fruktansvärt! förlåt att jag var så off. <3

2009-11-16 @ 18:31:28
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0