Helg (?)


då var det helg igen, eller inte. iaf inte för mig, fullrulle! körde kväll på Freden ikvl, och ska även göra det imorgon, faktiskt så är de absolut inga fel. mycke roligare på helgerna då de är mera drag :) Söndag är jag ledig, och då skaja åka till saknade martina i sunne, sen sova hos älskling. så helgen är fullfullfull för min del!

trött i bena nu så ja har bäddat ner mig i soffan å dragit på mig min rosa mysisdress och tänkte såsmåningom knäppa på en film, om jag har tur så kanske de är något vettigt att kolla på tvn


mysig bild som ja saknar!


föressten, snöstorm här. tillochmed knastrar de lite under skorna, myyyyys!
hoppas de inte är borta imorgon

gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill ses ofta, men ja är alltid så satans trött när ja kommer hem och nu måste ja sitta i illustrator varenda dag :( men ja vill leka med dig och dina rostade majs <3

2009-11-14 @ 00:11:28
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vinglas kan vi ta en vanlig dag med ;) hehe. men det blir så fucked up när du börjar din praktik så sent :(

2009-11-14 @ 11:35:05
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0