because


min lediga dag!
inte gjort ett dugg.
endast duschat, kollat tvn, luggit med laptopen å pratat i telenen för mkt
älskling kom nyss och va likblek för han har tagit svinsprutan,
stoppade om honom så nu ligger han och sover sött intill mig<3


väntar en lugn och mysig kväll framför oss
tänkte kanske åka bort till frida en sväng senare ikvl sen blir de förmodligen att laga got mat och bara ta de lugnt

imorgon förmiddag/eftermiddag/kväll någonstans därimellan befinner ja mig i torsby för att umgås med mina bästa tjejer och dels för att jobba



föressten! klickade hem dehär söta bh/tros set-et idag..
tillsammans med frida!


nu kommer snart pratkvarnarna hem: rita och mammsen
så de kanske är bäst att ge sig av om man ska ha några öron kvar, tss ;)

/ loweandhate



Kommentarer
Postat av: ida

fiiiint. vart beställde du ifrån ? :)

2009-11-06 @ 22:27:07
URL: http://idiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0