give it up

tokigt tölig slappisdag slash skönt som tusan.

åkte hem från min callley boy imorse, elin räddade mej som hoppade på i Rottneros och vi åkte till Torsby.
Hannah kom och hämtade mig direkt & vi åkte hem till henne. eftersom vädret var sååååååå fint, så bestämde vi att de fick bli våran slappdag, och de blev de också!

åkte sen in till byn och träffade lite folk, hem till frökis och myste lite på verandan, dock blev de inte långvarigt eftersom jag fick ett samtal av Hannah som ringde och var helt panikslagen för katten höll på att kläcka ut kattungar. jovisst, jag och fröken drog dit, vänta och vänta. tillslut var en ute, eller den satt fast, så sköterskan fridah drog ut den lilla bebisen som var död :(  men flera kommer de nog förmodligen, inatt :)


imorn e de kolsnäs, men nej tack, inge pepp ingen lust.
jag har annat för mej än att supa skallen av mig.


Lorentz and Sakarias - Lever min dröm

2 DAGAR :))))))

/ Fridaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0