ON THE GRIND

Problem ?
töl, svartsjuka, arga, lessna hit och dit... jag har fått höra så mycket nu på senaste så ni anar inte, kanske dras de till mej nog för att jag är en person som är öppen i alla lägen & älskar att lyssna och mest älskar jag nog när jag lyckats hjälpa.
men när man ger o ger och den ändå inte lyssnat, fortsätter med sin lilla "frågesport" och tror att man kan jämföra och bygga upp ett förhållande precis som en annan har, då är man nog ute och cyklar på fel sida.

praktiken idag har varit lugn men ändå rekord med gäster. grabbarna lät mej slippa kvällen på freeedag, happppppy!

nog om det, regnet öser ner och ser inte ljust ut för att gå ut och springa/gå. fördendelen så kanske de är bra för man blir sjukt trött efter dom här dagarna när benen går i 120 , 3 ½ timma i streck. motion de med!



Senast och mest spelade låt tror jag mer än bestämt denna vecka är :
Superschi feat chords - On the grind <3


Lowe




Kommentarer
Postat av: Martina

aah, jag ska till torsby på fredag :) skiter i hela marten :P hah <3

2009-05-06 @ 21:00:55
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0