!

Lördag: Blev lugnt med emmy,fröken och martinus hela dagen i stort sett. sen blev de inte som man hade tänkt sej, hade bestämt mej för att inte vara ute överhuvudtaget, stå/gå eller kolla på massa raggarbilar. men tills telen ringde då askur frågade om jag hade lust at köra, så kunde ja inte tacka nej. körde hela kvällen och kom hem ungefär samma som föregående dag.

Söndag: Vaknade av vibration, Hannah som ville att jag skulle komma snabbt som satan. visst gjorde jag de, kom dit och där ser man henne som ett spöke, smink i hela fejjan och spy hinken brevid sej. ja, hon såg altså helt förstörd ut, och mådde dessutom detsamma. gjorde henne sällskap några timmar. efteråt så blev de pappsen, hämtade emmy först. lagade maaat, verkligen för hela pappas arbetsvecka trorja. åkte och solade sen + fröken. på kvällen blev de film med
adde och boger.


Måndag: Klaaaant, missade tåget imors. så de blev inge kd för mej idag dock. men har sån tur som att vi ändå inte hade någon skola ändå :)
istället umgås jag nu med mina bästa hela dagen, fröken.emy.badboll.<3




blir väl hem ikvl eller imorn tidigt, om ja inte missar äckeltåget igen.


/ ciao.


Kommentarer
Postat av: emiely

helgerna är bäst! (((:

2009-05-12 @ 12:53:02
Postat av: Anonym

våra helger är obeskrivliga <3 :))

2009-05-12 @ 15:20:14
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0