FRIDAY .

.........


gjorde altså igår sista dagen på praktiken, kunde inte ha fått en bättre plats! :)
efteråt så tog ja tuff direkt till torsby, martinuus gick på i sunne och emy mötte vi upp nere i byn så vi drog hem till mej och chillade någon timme.  Alla drog och kolla på elins match som gick toppen. sen blev de att alla ville ner till sunne så jag körde åt sebbe,david, lannge, emy och fröken. Var faktikt ganska mycket folk i sunne än vad jag förväntat mej. Träffade svin mycket folk som ja inte sett på hur länge som hellst., jätte rooooligt. Men säger som Fröken, dom flesta killar från sunne har verkligen NO RESPECT. Stupade i sängen vid 03.00 inatt.

Imorse fick man äntligen sova ut ett par timmar längre än vanligt. åkte och handlade frukost, samtidigt som jag hämtade broder hos en kompis, maria blev med som sällskap. Emy blev med på hemvägen också, har chillat i stort sett hela dagen för alla är dötrötta. Så nu får de nog bli Kafffffe. sitter förtillfället med blondering i huvet också. efteråt ska jag och emy ta årets första dopp, brrrrrrrrrrr.

ikvl märks de vad det blir.


/ Fridah .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0