WE DON'T CARE

Ja då var den "näst" sista dagen på praktiken avklarad. tycker inte som alla andra att de ska bli skönt med skola igen, de är ju nu man klickat in och kan allting + att jag trivs hur bra som hellst, wellwell. GLLLAAD , jobba extra framöver och förmodligen så blir jag där och sommarjobbar också. skönt att nästan ha de kirrat så man slipper springa jorden runt för att fixa.

NU ÄR FRIDAH TRÖTT.
har tänkt hela dagen på att när jag kommer hem, då är de sängen som gäller. men de blir aldrig som man tänkt sej, iallafall inte för mej. Städa garderoben + Spinning ikvl 18.30 med Sofiaa och Mammy! har kör jag så de ryker, som ja fått höra hela denna dag. och de är så de ska va!


snosis simbiii!


Imorgon blir de Torsby.
pappsen vill,flickorna vill, jag vill
och så får de bli

Dagens låt: Akon - We don't care


/ Fraaaajdaaaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Orättvist att du har fått extra jobb då! :O :D hihi, men kul för dig! :)

2009-05-07 @ 18:09:57
URL: http://sandraabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0