always on my mind

blev powerwalk imorse runt sjön med fröken och tjejen david.
varmt&gosigt väder, de var uberskönt.

tog en vända förbi kusinerna där katten igår hade kläckt ut 3 kattbebisar till, iiiih nästan så man ville äta upp dom..
duschen och fixa lite. tillbaka och hjälpa hannah med party outfiten, som gick sådär. alla kläder åker väl av i slutändan ändå tänker ja.

har varit SJUKT TRÖTT hela dagen idag. förstår inte vad de är, inge sugen på någonting.  istället för att gå ut ska ja köra Hannah och Missshiee till sunne ikvl. och jag tattar simons lägenhet några timmar tills dom festat klart.

ne nu ska ja gosa med måns och dricka kaffe med pappsen och hans polare innan jag drar.

Dj nelson ft. Eric right - El strip club



jag känner mej stessad till tusen , men allt hänger nog på ;
Packa allt imorgon inför måndag
Plugga som satan på naturprov
in till stan och växla pengar
kommer bli ganska tajt, wellwell. allt löser sej!

jag längtar sjukt mycke till måndag då allt är klart för att sätta sej på flyget påväg till napa

calleaspegren<3
Lowee / Fridaah



Kommentarer
Postat av: martina

neeeeeej, hinner jag inte se dig något innan du drar? :'/ <333

2009-05-24 @ 11:56:30
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: K

Hoppas att då får det trevligt :) Sola lite för mig också ;D

2009-05-24 @ 12:05:55
URL: http://ekpxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0