♥ ,

vaknade av ett samtal imorse, jim som ringde om att de inte blir något jobb, drygt. jag blev iallafall pigg så satte på mej träningskläder och sprang till älskade mormor och käkade frukost. Hannah kom även och vi var där någon timma och vi löste våra barnkryss.

Sen kom emmeluttan och dav, vi åkte hem till pappsen. Emly kom och vi drack kaffe, lagade mat, åt&myste som vanligt.
Emy drog nyss till vässan nu också, i'm gonna miss alot /: wellwell, satt i gång och städade när de andra drog och som vanligt, kan jag aldrig sluta städa när jag väl börjat, så ska fortsätta med de nu tänkte jag...


sen blire promenad med Hannah och vovvsingarna, Niké och Freddy :)
och ikvl, endast mys mys o mys, fröken dav o emmeluttan.




Från rent solsken till raka motsatsen
men de gör mej inte ett dugg, mys väder


(5 DAGAR)
LoWe / Me.




Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig me :'''(<3

2009-05-20 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0