(:

Sovmorgon idag till 12.15
åkte upp till Rud och hämtade Sötnosarna Sandra & Frida innan vi drog till skolan. 1 lektion hade vi och sen var de slut, så himla slaaapppt börjar de bli, eller har varit hela dehär året föressten, ändå har de gått hur fort som hellst och nu känns de verkligen att snart är de SOMMARLOV. bara 4 veckor kvar, lovely.

efter skolan drog jag förbi in till yellow för att kolla feting rean, utplockat de mesta men fanns något som ja ville ha, men då insåg jag att jag glömt min plånboken hemma! så jag drog hemmåt och lagade mat istället, efter de så blev jag jätte trött och somnade framför tvn, vaknade nu och har sovit cirkus 2 timmar, de var skönt iallafall. men ovärt...
Nu ska jag sätta på mej träningskläder och ta mej en springtur, ipod med örongodis<3



i veckan blir de bokning av stuga i varberg, där under midsommar med mina underbara.

lOVEfridaH!

Kommentarer
Postat av: Emiely

VARBEEERG! SJUKTFETING NAJS (((: kom till torsan, saknarej asfuck!

2009-05-05 @ 12:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0