TORSBY-KARLSTAD,

Helgen är över.redan ?
önskar att de man kunde stoppa tiden ibland, därför den rusar som attan iväg bara.

igår så blev de en ganska lugn dag för min del, eller vad man ska kalla det. åkte för de mesta runt i bil under dagen med Sofia, för att skjutsa och hämta Micke på träning. sen blev de hem en kortis, äta och duscha. Sen blev de bowling med Twinsen & Micke! loooooser, blev man ju själv. men faktiskt så gick de fint för att inte ha spelat sen flera år tillbaka.
Åkte hem efter spelningen, och hade en riktig mysiskvällll med dom, wallander osv! jag och hannah fick oväntande planer men de blev inget av för vi däckade alldeles för tidigt och jag hamnade där inatt.

När vi vaknade hade vi sett fram emot att ta en Promenad runt sjön,
men inte de nej, snöstorm som fan och tråkigt väder. såå det blev till att styrketräna en stund, de va asgött!
sen blev de hem till pappsen en sväng och gooosa med lille måns som äntligen kommit hem, men de säger ju sej själv kanske. det är ju Mars ;D sen så blev det att sätta sej på tuffet..
& nu är jag BACK IN KD med pladdefiorna.

nu ska jag faktiskt försöka att vara lite duktig när jag äntligen har tid till det.
Jag ska:
försöka städa rummet
plugga skallen av mej

ta mej ett varmt bad
dammsuga överallt
göra egen ansiktsmask
sen ska jag mysa gärnet med melon + smultron doftande ljus!



Ge mej sommar!



/ love from fridah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0